Dzisiaj jest: 21 września 2017
Imieniny obchodzą: Hipolit, Mateusz, Daria

Polityka cookies

Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub  smartphonie  podczas  gdy  odwiedzasz  różne strony w Internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” cookies (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;
  • w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  • tworzenia  statystyk,  które  pomagają  zrozumieć,  w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają  ze  stron  internetowych,  co  umożliwia  ulepszanie  ich  struktury i zawartości;
  • utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.
W ramach serwisu mogą być stosowane następujące rodzaje plików cookies:
  • sesyjne (session cookies) pliki tymczasowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);
  • stałe (persistent cookies) pliki przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika
  • utma - cookie używane przez Google Analytics
  • tumb - cookie używane przez Google Analytics
  • utmc - cookie używane przez Google Analytics
  • utmz - cookie używane przez Google Analytics
W ramach usługi Internet Banking stosowane są dwa rodzaje plików cookies sesyjnych:

IBSTAT:

Zakładane tylko w momencie, kiedy połączenie z bankiem szyfrowane jest bezpiecznym protokołem SSL. Przechowuje tymczasowy klucz generowany dynamicznie dla każdej wyświetlanej strony serwisu w celu identyfikacji stanu połączenia. Niezbędne do poprawnego działania serwisu.

IB:

Zakładane tylko w momencie, kiedy połączenie z bankiem szyfrowane jest bezpiecznym protokołem SSL. Przechowuje klucz sesji Klienta w celu identyfikacji użytkownika dla serwisu IB. Niezbędne do poprawnego działania serwisu.
Ze względu na cel, jakiemu służą pliki cookies, w serwisie stosowane są następujące ich rodzaje:
  •  „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  • „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  • „analityczne” wykorzystywane aby  zrozumieć,  usprawnić oraz prowadzić badania na temat funkcji odświeżalności serwisu , popularności podstron, oraz ilości wejść z innych witryn, informacji o aplikacji lub urządzeniach z jakich generowane są wejścia.
Jak wyłączyć pliki Cookies w przeglądarce?

Każdy użytkownik Internetu może dostosować poziom akceptacji plików cookies do swoich preferencji, w tym całkowicie zablokować możliwość pozostawiania plików cookies. Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystanie z niektórych usług w ramach naszych serwisów internetowych, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w serwisie internetowym banku z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.

Użytkownicy korzystający z urządzenia przenośnego (telefon, smartfon, tablet), powinni zapoznać się z opcjami dotyczącymi ochrony prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta urządzenia mobilnego. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.

Informacje na temat ustawień lub całkowitego wyłączenia plików cookies w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach producentów popularnych przeglądarek, lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Klienci indywidualni

  • Rachunki

  • Bankowość elektroniczna

  • Karty

  • Lokaty

  • Kredyty


  • ROR STANDARD

  • ROR DLA MŁODYCH

  • RACHUNEK OSZCZĘDNOŚCIOWY SKARBONKA

  • IKE – Indywidualne Konto Emerytalne



  • Internet Banking

    Internet Banking to dostęp do rachunku z dowolnie wybranego miejsca, przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu bez konieczności przychodzenia do banku. Aby móc korzystać z możliwości, jakie daje usługa Internet Banking, należy posiadać komputer z dostępem do Internetu, wyposażony w przeglądarkę internetową. 
     
    Internet Banking umożliwia:
    • dostęp do rachunku 24h na dobę, 
    • wykonywanie przelewów, w tym składki ZUS i Urząd Skarbowy,
    • definiowanie zleceń stałych, 
    • przeglądanie historii operacji, 
    • doładowanie telefonów komórkowych na kartę, 
    • wydruk wyciągu bankowego z rachunku, 
    • tworzenie i zarządzanie danymi kontrahentów.

    Internet Banking jest usługą dodatkową do rachunku bankowego. Wystarczy podpisać umowę o korzystanie z usługi Internet Banking, wskazując rachunek do którego ma zostać uruchomiona usługa. 

     
    Korzystanie z Internet Bankingu.

    Dostęp do konta zabezpieczony jest nowoczesnymi procedurami uwierzytelniania. W celu zapewnienia ochrony dostępu do konta bankowego system stosuje różne zaawansowane rozwiązania techniczne. Klient otrzymuje od banku unikalny identyfikator oraz hasło dostępu. Podczas pierwszego logowania Klient dokonuje zmiany hasła na znane tylko sobie. W ten sposób chroni swój rachunek przed dostępem osób niepożądanych. Dodatkowo, dokonywanie transakcji wymaga wprowadzenia przez użytkownika jednorazowego kodu.  Jednorazowe kody niezbędne do autoryzacji transakcji pozwalają na uniknięcie wykonania zlecenia bez wiedzy właściciela. 

    Zachęcamy do zapoznania się z zaleceniami dotyczącymi bezpieczeństwa korzystania z Internet Bankingu, które znajdziesz w Przewodniku dla klienta. 

    UWAGA!!!

    W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia, lub nieuprawnionego dostępu do identyfikatora, hasła dostępu, listy haseł jednorazowych Klient powinien niezwłocznie zablokować usługę. Blokady usługi  IB można dokonywać:
    • w oddziałach banku w godzinach pracy podanych w zakładce Kontakt,
    • wysyłając SMS o treści BI#identyfikator na numer telefonu +48 531 988 553, gdzie identyfikator to login do Internet Bankingu. Program zweryfikuje, czy podany identyfikator jest powiązany z numerem telefonu (w Internet Bankingu, SMS Bankingu, danych osobowych). W przypadku istniejącego powiązania dostęp jest blokowany i odsyłany odpowiedni komunikat do Klienta. Pamiętaj, aby twój numer telefonu w danych banku był zawsze aktualny
    • wysyłając SMS o treści o treści BI#identyfikator#PESEL na numer telefonu +48 531 988 553, gdzie identyfikator to login do Internet Bankingu, PESEL to numer Pesel użytkownika Internet Bankingu. SMS blokuje dostęp z dowolnego telefonu. Program zweryfikuje, czy podany identyfikator i Pesel jest powiązany. W przypadku istniejącego powiązania dostęp jest blokowany i odsyłany odpowiedni komunikat do Klienta
    • poprzez zalogowanie się w bankowości elektronicznej - Opcja w zakładce Ustawienia - Kanały dostępu (w serwisie klienta) umożliwia blokowanie dostępu do rachunków poprzez Bankofon, Internet oraz SMS Banking. Zablokowaną w ten sposób usługę może odblokować operator w banku lub sam Klient przed opuszczeniem okna z wymienionym menu.

    Zablokowaną w ten sposób usługę może odblokować operator w banku.

    Więcej informacji w Placówkach Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej.

     
  • SMS Banking

    SMS BANKING to serwis informacyjny umożliwiający dostęp do informacji dotyczących rachunków bankowych za pomocą telefonu komórkowego. Wiadomości te zawierają dane o bieżącym saldzie, informacje o obrotach na rachunku oraz kwocie dostępnych środków.

    W zależności od wybranej opcji komunikaty SMS można otrzymywać:

    • każdorazowo od powstania operacji na rachunku
    • automatycznie o wybranej porze dnia
    • w odpowiedzi na żądanie Klienta.

    Jak uruchomić usługę?

    Usługa SMS Banking jest usługą dodatkową do rachunku, aby rozpocząć korzystanie z SMS Banking, należy udać się do najbliższej placówki Banku i podpisać odpowiednią umowę.

    Bezpieczeństwo

    SMS Banking nie pozwala na wykonywanie przelewów, dlatego nikt nie może wpłynąć na utratę środków przez Klienta. Warto jednak pamiętać, że w momencie utraty telefonu osoba, która pozyska utracony telefon może dowiedzieć się o stanie rachunków i ostatnich operacjach wykonanych przez użytkownika, a co gorsze może na bieżąco dowiadywać się o nowych zdarzeniach na rachunku W razie utraty telefonu lub karty SIM należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do najbliższej placówki Banku.

    Więcej informacji w Placówkach Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej.

  • Bankofon

    Bankofon jest usługą umożliwiającą uzyskanie za pomocą telefonu całodobowego dostępu do prowadzonych przez bank rachunków oraz uzyskanie różnych informacji związanych z ofertą banku. Usługa Bankofon umożliwia Posiadaczowi rachunku:
    • uzyskiwanie informacji o saldzie i historii operacji;
    • uzyskiwanie informacji o usługach bankowych;
    • zastrzeżenie kart lokalnej;

    Dostęp do Bankofonu można uzyskać wyłącznie za pomocą telefonu pracującego w trybie wybierania tonowego.

    Jak uruchomić usługę?

    Usługa Bankofon jest usługą dodatkową do rachunku, aby rozpocząć korzystanie z Bankofonu należy udać się do najbliższej placówki Banku i podpisać odpowiednią umowę. Pracownik Banku poda Ci numer klienta (tzw. modulo), czterocyfrowe hasło (PIN) oraz udzieli instruktażu w zakresie obsługi Bankofonu.

    Jak korzystać z usługi Bankofon?

    Aby uzyskać informację o swoim rachunku należy:

    • Zadzwonić pod numer 0 43 843 97 10 wew.201
    • Po usłyszeniu prośby o podanie numeru, podać swój numer klienta (należy pamiętać, aby sekwencję liczb zakończyć znakiem #).
    • Na prośbę o hasło podać swoje hasło dostępu.
    • Wybrać cyfrę 1 (opcja menu sprawdzająca stan rachunku).
    • W przypadku posiadania kilku kont należy podać skrócony numer rachunku.

    Informacje dostępne w Bankofonie:

    Pod numerem 1 - Stan rachunku
    Pod numerem 2 - Lista rachunków
    Pod numerem 5 - Historia operacji
    Pod numerem 6 – Karty bankomatowe
    Pod numerem 9 - Zmiana hasła dostępu
    Pod numerem 0 - Powrót do menu

    Przykład połączenia:

    > Bankofon funkcjonuje pod telefonem (043) 843 97 10 wew.201
    > Klient ma numer 2526, jego hasło to 5617
    > Rachunki jego to:
    1. 92440003-2526-27004-/1
    2. 92440003-2526-27004-3/1
    3. 92440003-2526-27004-3/2

    Aby Klient otrzymał informację o rachunku 2 (92440003-2526-27004-3/1) powinien:

    • wybrać numer telefonu, pod którym funkcjonuje Bankofon (043 843 97 10 wew.201).
    • podać swój numer użytkownika i potwierdzić # (2526#)
    • podać swoje hasło i potwierdzić # (5617#)
    • wybrać opcję informacja o saldzie (klawisz 1 i #)
    • podać skrócony numer rachunku i potwierdzić # (w tym przypadku 2 #)

    Jeśli to wszystko co go interesuje , może odłożyć słuchawkę. Jeśli nie, to może zapytać o salda rachunków pozostałych (1,3) lub może wrócić do menu głównego (0#) i wybrać inną interesującą go opcję z menu.

    Więcej informacji w Placówkach Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej.



  • Karty debetowe


    • Maestro lub Visa Electron

      Karty debetowe bez funkcji zbliżeniowej wydawane do konta osobistego, pozwalające na dostęp do środków zgromadzonych na rachunku i umożliwiające dokonywanie w ciężar rachunku transakcji do wysokości dostępnych środków w ramach limitów wypłat gotówkowych i operacji bezgotówkowych.

      Korzyści:
      • wygodne płacenie bez konieczności noszenia gotówki;
      • całodobowy dostęp do pieniędzy w kraju i za granicą;
      • bezpłatnie wypłacanie pieniędzy z sieci bankomatów SGB oraz BPS – Spółdzielcza Sieć Bankomatów;
      • możliwość płacenia kartą przez Internet;
      • możliwość wypłaty gotówki podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem Płać kartą i wypłacaj lub Cash back;
      • pieniądze są bezpieczne – wszystkie transakcje potwierdzane są numerem PIN lub podpisem, a transakcje w Internecie zabezpieczasz osobistym hasłem 3D-Secure;
      • kontrola finansów – zawsze można sprawdzić dostępne środki w bankomacie SGB;
      • karta jest ważna cztery lata i można ją wznowić na kolejny okres;
      • można zamówić dodatkowe karty do rachunku dla wybranych przez posiadacza rachunku osób.
    • Visa Electron młodzieżowa

      Karta bez funkcji zbliżeniowej przeznaczona dla osób między 13, a 25 rokiem życia. Wydawana do rachunku ROR dla Młodych.

      Korzyści:
      • wygodne płacenie bez konieczności noszenia gotówki;
      • całodobowy dostęp do pieniędzy w kraju i za granicą;
      • bezpłatnie wypłacanie pieniędzy z sieci bankomatów SGB oraz BPS – Spółdzielcza Sieć Bankomatów;
      • możliwość płacenia kartą przez Internet;
      • możliwość wypłaty gotówki podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem Cash back;
      • pieniądze są bezpieczne – wszystkie transakcje są potwierdzane numerem PIN lub podpisem, a transakcje w Internecie zabezpiecza się osobistym hasłem 3D-Secure;
      • kontrola finansów – zawsze można sprawdzić dostępne środki w bankomacie SGB;
      • karta jest ważna cztery lata i można ją wznowić na kolejny okres.
    • MasterCard Debit lub Visa Electron payWave

      Nowoczesna i funkcjonalna karta debetowa do konta osobistego, która oprócz standardowych funkcji wypłaty gotówki i realizacji transakcji bezgotówkowych umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych.

      Korzyści:

      • wygodne płacenie kartą bez konieczności noszenia gotówki;
      • płacenie w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale elektroniczne akceptujące karty MasterCard lub Visa Electron (zarówno tradycyjne, jak i zbliżeniowe) w kraju i za granicą;
      • możliwość dokonywania szybkich, wygodnych i nowoczesnych płatności zbliżeniowych - poprzez zbliżenie karty do terminala akceptującego kartę:
        - do kwoty 50 zł - bez potwierdzenia numerem PIN*
        - powyżej kwoty 50 zł - konieczne potwierdzenie numerem PIN
      • możliwość płatności kartą w Internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure;
      • swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych odpowiednio logo MasterCard lub Visa w kraju i za granicą przez całą dobę;
      • bezpłatna wypłata gotówki z bankomatów sieci SGB oraz BPS – Spółdzielcza Sieć Bankomatów;
      • możliwość wypłaty gotówki podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem Płać kartą i wypłacaj lub Cash back;
      • kontrola nad finansami - możliwość sprawdzenia dostępnych środków w bankomacie SGB;
      • minimum formalności przy wydaniu karty;
      • możliwość wydania kart osobom wskazanym przez posiadacza konta, w tym osobom które ukończyły 13 rok życia.

      Bezpieczeństwo: 

      • podczas dokonywania transakcji zbliżeniowych karta pozostaje cały czas w twoich rękach;
      • całodobowa możliwość zastrzeżenia karty.

      * terminal może wymagać potwierdzenia transakcji numerem PIN mimo zaistnienia warunków do zrealizowania transakcji zbliżeniowej

    • MasterCard Debit młodzieżowa lub Visa Electron payWave młodzieżowa

      Karty z funkcją zbliżeniową przeznaczone dla osób między 13, a 25 rokiem życia. Wydawana do rachunku ROR dla Młodych.

      Korzyści:

      • wygodne płacenie kartą bez konieczności noszenia gotówki;
      • płacenie w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale elektroniczne akceptujące karty MasterCard lub Visa Electron (zarówno tradycyjne, jak i zbliżeniowe) w kraju i za granicą;
      • możliwość dokonywania szybkich, wygodnych i nowoczesnych płatności zbliżeniowych - poprzez zbliżenie karty do terminala akceptującego kartę:
        - do kwoty 50 zł - bez potwierdzenia numerem PIN*
        - powyżej kwoty 50 zł - konieczne potwierdzenie numerem PIN
      • możliwość płatności kartą w Internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure;
      • swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych odpowiednio logo MasterCard lub Visa w kraju i za granicą przez całą dobę;
      • bezpłatna wypłata gotówki z bankomatów sieci SGB oraz BPS – Spółdzielcza Sieć Bankomatów;
      • możliwość wypłaty gotówki podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem Płać kartą i wypłacaj lub Cash back;
      • kontrola nad finansami - możliwość sprawdzenia dostępnych środków w bankomacie SGB;
      • minimum formalności przy wydaniu karty;

      Bezpieczeństwo: 

      • podczas dokonywania transakcji zbliżeniowych karta pozostaje cały czas w twoich rękach;
      • całodobowa możliwość zastrzeżenia karty.

      * terminal może wymagać potwierdzenia transakcji numerem PIN mimo zaistnienia warunków do zrealizowania transakcji zbliżeniowej

    • Karta mobilna Visa (karta HCE)

      Debetowa, międzynarodowa, zbliżeniowa karta płatnicza instalowana w postaci aplikacji w telefonie komórkowym, który posiada:
      • funkcje NFC (antenę NFC),
      • Android w wersji min. 4.4.

      Karta mobilna Visa jest kartą dla osób fizycznych, wydawaną do rachunku ROR i ROR dla Młodych za pomocą której można dysponować środkami na rachunku.

      Kartą mobilną można dokonywać:

      • płatności zbliżeniowych w punktach handlowo – usługowych wyposażonych w terminale z funkcjonalnością zbliżeniową (do kwoty 50 zł bez potwierdzania numerem PIN, a powyżej 50 zł transakcja wymaga potwierdzenia numerem PIN), polegających na dokonaniu transakcji poprzez zbliżenie karty do czytnika umożliwiającego dokonywanie płatności zbliżeniowych (bezstykowych),
      • wypłaty gotówki w bankomatach wyposażonych w funkcjonalność zbliżeniową umożliwiających dokonanie wypłaty gotówki w sposób zbliżeniowy,
      • wypłaty gotówki w ramach usługi cash back w punktach handlowo-usługowych obsługujących taką funkcjonalność dla kart zbliżeniowych na terenie kraju,
      • płatności oraz wypłaty gotówki w kraju i za granicą.

  • Karty przedpłacone

    Karta przedpłacona MasterCard to międzynarodowa karta płatnicza, za pomocą której można dokonywać w kraju i za granicą:

    • płatności za towary i usługi w formie bezgotówkowej w punktach handlowych i usługowych akceptujących karty (w tym transakcje Internetowe);
    • wypłaty gotówki w kasach banków i bankomatach oznaczonych logo umieszczonym na awersie/rewersie karty.

    Cechy produktu:

    • Kartą można dokonywać operacji
      • płatności bezgotówkowych:
        • w punktach handlowo-usługowych – bezpośrednie potwierdzenie dokonania transakcji poprzez użycie podpisu lub prawidłowego numeru PIN;
          Uwaga: karta jest płaska (nieembosowana), co oznacza, iż musi być użyta w chwili dokonywania transakcji w terminalu POS (urządzenie elektroniczne umożliwiające przeprowadzenie transakcji)
        • przy zakupach telefonicznych lub korespondencyjnych (operacje na odległość tzw. operacje typu mail order/telephone order – MOTO);
        • przy zakupach dokonanych przez Internet (operacje na odległość);
        • możliwość płatności kartą w Internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure;
      • wypłaty gotówki w bankomatach sieci: SGB, BPS oraz w bankomatach obcych banków;
      • wypłaty gotówki w kasach SGB-Banku S.A. i Banków Spółdzielczych SGB oraz w kasach obcych.
    • Karta przedpłacona MasterCard funkcjonuje po dokonaniu wpłaty/przelewu na Rachunek karty.
    • Operacje mogą być dokonywane ww. kartą do wysokości kwoty dostępnej na rachunku karty (każda karta funkcjonuje w oparciu o odrębny Rachunek karty).
    • Konto, do którego wydano kartę obciążane jest łączną kwotą transakcji i prowizji w dniu wpływu operacji do Banku.
    • Karta wydawana jest dla osób fizycznych.
      Uwaga: Posiadaczem karty może być osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat
    • Posiadacz karty może nabyć kartę dla siebie lub w celu przekazania innej osobie, która będzie Użytkownikiem karty.
    • Karta może być zastrzeżona przez:
      • Bank
      • Posiadacza Rachunku lub Użytkownika karty.
    • zastrzeżenie dokonane jest do końca terminu ważności karty.
    • zastrzeżenie karty nie może być odwołane.
    • wydanie nowej karty może nastąpić wyłącznie na wniosek Posiadacza/Użytkownika karty.
  • Cash Back/Płać kartą i wypłacaj

    CASH BACK - PŁAĆ KARTĄ I WYPŁACAJ

    Dzięki usłudze Cash Back/Płać kartą i wypłacaj posiadacze polskich kart systemu Visa i MasterCard mogą wygodnie podejmować gotówkę z kasy w punktach handlowo-usługowych oferujących tę usługę. Punkty te oznaczone są logo:

    cb

    Usługa Cash Back/Płać kartą i wypłacaj w Zrzeszeniu SGB dostępna jest dla posiadaczy wszystkich kart debetowych, wydawanych zarówno dla klientów indywidualnych jak i instytucjonalnych.

    Jak to działa?

    Korzystanie z usługi jest bardzo proste – płacąc kartą należy poinformować sprzedawcę o chęci równoczesnego wypłacenia gotówki (wypłata gotówki w ramach usługi Cash Back/Płać kartą i wypłacaj jest możliwa podczas dokonywania płatności kartą za zakupiony towar/usługę). Jest to jedna transakcja potwierdzona numerem PIN, a na wysokość transakcji składają się wartość zakupu oraz kwota wypłaty. Posiadacze kart systemu Visa jednorazowo podczas zakupów mogą wypłacić 300 zł, natomiast posiadacze kart systemu MasterCard mogą wypłacić jednorazowo nawet do 500 zł. Placówki handlowo – usługowe oferujące usługę Cash Back/Płać kartą i wypłacaj można znaleźć na terenie całej Polski.

    Korzyści:

    • oszczędność czasu dzięki możliwości połączenia w jednej transakcji dwóch usług: płatności za zakupy oraz wypłaty gotówki;
    • łatwiejszy dostęp do gotówki, w związki z dynamicznym rozwojem punktów umożliwiających wypłatę gotówki;
    • poczucie bezpieczeństwa i wygoda podczas wypłaty gotówki, z uwagi na lokalizację punktów sprzedaży.
  • 3d-secure

    3D-Secure umożliwia dokonywanie przez Internet płatności o zwiększonym stopniu bezpieczeństwa. Każda transakcja potwierdzana jest dodatkowym hasłem, które klient nadaje przy rejestracji karty w usłudze.

    Rejestracja karty wykonywana jest jednokrotnie – klient w trakcie dokonywania płatności w sklepie internetowym zostanie poproszony o rejestrację, która wymaga potwierdzenia swojej tożsamości poprzez podanie danych osobowych znanych przez bank i ustalenie hasła. Przy kolejnych zakupach przez Internet poza podaniem danych z karty, potwierdzenie płatności będzie polegać na podaniu ustalonego hasła.

    Podczas rejestracji klient określa również komunikat osobisty – tekst, który będzie wyświetlany przy każdej płatności kartą i stanowi dodatkowe potwierdzenie autentyczności strony.

    Uwaga: w przypadku kart Maestro, Visa Electron lub Visa Business Electron w procesie rejestracji wymagane jest podanie hasła tymczasowego przekazanego przez Bank – w celu uzyskania hasła klient powinien skontaktować się z oddziałem Banku. Następnie w trakcie rejestracji klient ustanawia własne hasło do usługi, które będzie służyć do potwierdzania transakcji przy kolejnych zakupach przez Internet.

    System posiada certyfikację organizacji płatniczych Visa International oraz MasterCard International.

    Klient może również zarejestrować kartę przed dokonaniem płatności kartą przez Internet pod niżej wymienionymi adresami:

    Maestro:
    https://secure5.es.arcot.com/vpas/SGB-BankSA-MC_1/enroll/index.jsp?locale=pl_PL&bankid=16011

    Visa Electron, Visa Electron młodzieżowa, Visa Business Electron:
    https://secure5.es.arcot.com/vpas/SGB-BankSA-vbv_1/enroll/index.jsp?locale=pl_PL&bankid=16019

    MasterCard Debit, MasterCard Debit młodzieżowa, MasterCard Business z funkcją zbliżeniową:
    https://secure5.es.arcot.com/vpas/SGB-BankSA-MC/enroll/index.jsp?locale=pl_PL&bankid=16039

    Visa Electron payWave, Visa Electron payWave młodzieżowa, Visa Business Electron payWave:
    https://secure5.es.arcot.com/vpas/SGB-BankSA-vbv/enroll/index.jsp?locale=pl_PL&bankid=16015
  • Karty lokalne

    Karta Lokalna jest kartą wydawaną przez Bank Spółdzielczy Ziemi Wieluńskiej na okres 5 lat z możliwością przedłużenia na kolejne lata. Karta umożliwia wypłatę gotówki w bankomatach Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej, które znajdują się w następujących lokalizacjach:
    • Biała Rządowa 2, 98-350 Biała;
    • Czarnożyły 140A, 98-310 Czarnożyły;
    • Pątnów 36A, 98-335 Pątnów;
    • Skomlin, ul. Trojanowskiego 1, 98-346 Skomlin.

    Korzyści:

    • Karta wydawana „od ręki” po podpisaniu umowy
    • Natychmiastowy dostęp do środków na rachunku, bez konieczności czekania na imienną kartę debetową
    • Bezpłatne wypłaty w bankomatach Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej
    • Możliwość sprawdzenia wysokości wolnych środków na rachunku
    • Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

    W przypadku  utraty, kradzieży lub zagubienia karty lokalnej należy niezwłocznie dokonać jej zastrzeżenia bezpośrednio w Banku lub telefonicznie pod numerem telefonu:

    • z kraju - (43) 843-97-10 wew. 201
    • z zagranicy – 00 48 43-843-97-10 wew. 201

    Zastrzeżenie telefoniczne należy potwierdzić osobiście w Oddziale Banku, który wydał kartę.

  • Zastrzeganie karty

    W przypadku utraty karty jej posiadacz/użytkownik powinien niezwłocznie telefonicznie lub w placówce Banku zastrzec kartę. Zastrzeżenia można dokonać przez 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu:

    Dla międzynarodowych kart płatniczych:

    • w kraju – tel. 22 515 31 50
    • z zagranicy - tel. 00 48 22 515 31 50

    lub

    • w Krajowym Systemie Zastrzegania Kart - tel. 00 48 828 828 828


    Dla lokalnych kart płatniczych (karty własne banku)

    • w kraju – tel. 43 843 97 10 wew. 201;
    • z zagranicy - tel. 00 48 43 843 97 10 wew. 201

    Zastrzeżenie dokonane telefonicznie należy potwierdzić w Oddziale Banku, który wydał kartę.

  • Bezpieczeństwo płatności

    • Nie zapisuj oraz nie ujawniaj nikomu swojego numeru PIN;
    • Zwróć uwagę, czy na bankomacie nie ma zainstalowanych dodatkowych, podejrzanie wyglądających elementów/urządzeń;
    • Przysłaniaj ręką klawiaturę bankomatu lub terminala podczas wprowadzania numeru PIN;
    • Chroń numer karty i wartość CVV2 lub CVC2;

    Podczas płacenia kartą przez Internet:

    • Wykonuj transakcje tylko z zaufanych komputerów;
    • Nie korzystaj z otwartych, niezabezpieczonych sieci (publiczne Wi-Fi, np. w centrach handlowych, hotelach);
    • Dbaj o zapewnienie aktualnego oprogramowania antywirusowego w swoim komputerze;
    • Unikaj dokonywania transakcji u nieznanych i niesprawdzonych sprzedawców internetowych;
    • Przed wykonaniem płatności poprzez podanie danych z karty sprawdź, czy transmisja jest szyfrowana – świadczy o tym ikona zamkniętej kłódki lub kluczyka w oknie przeglądarki internetowej oraz adres strony rozpoczynający się od https://, a nie http://;
    • Chroń hasło stałe do usługi 3D Secure.


  • LOKATA TERMINOWA

    Rachunek lokaty służy do gromadzenia środków pieniężnych płatnych przez Bank wraz z odsetkami po upływie okresu umownego, na jaki otwarto lokatę. Minimalna kwota środków pieniężnych deponowana na rachunku lokaty wynosi 50 zł. Istnieje możliwość negocjowania oprocentowania przy kwocie powyżej 50 000 zł. Lokata automatycznie odnawia się na kolejny okres jej trwania, bez konieczności wizyty w Banku. Bezpieczeństwo ulokowanych środków zapewnia Bankowy Fundusz Gwarancyjny.

  • OPROCENTOWANIE LOKAT TERMINOWYCH

    OKRES
    OSZCZĘDZANIA
    Oprocentowanie lokaty oparte na stawce WIBID 1M obowiązującej na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego dzień zawarcia (lub odnowienia umowy), pomniejszonego lub powiększonego o stałą
    wartość punktu procentowego
    Do 1 miesiąca 0,2%
    WIBID 1 M -2,2 p.p. minimum 0,2
    1 miesięczne 0,66%
    WIBID 1 M – 0,8 p.p.
    3 miesięczne 0,96%
    WIBID 1 M – 0,5 p.p.
    3 miesięczne w wys. min. 5 000 zł 1,06%
    WIBID 1 M – 0,4 p.p.
    6 miesięczne 1,06%
    WIBID 1 M – 0,4 p.p.
    6 miesięczne w wys. min. 5 000 zł 1,16%
    WIBID 1 M + 0,3 p.p.
    12 miesięczne 1,76%
    WIBID 1 M + 0,3 p.p.
     
     

    0,2%

    WIBID 1 M -2,2 p.p. minimum 0,2
  • LOKATA PLEJADA

    Terminowa dynamiczna lokata oszczędnościowa Plejada otwierana jest na okres 12 miesięcy z możliwością automatycznego odnowienia na kolejny okres. Minimalna kwota warunkująca otwarcie rachunku lokaty wynosi 500 zł. Oprocentowanie środków na rachunku jest progresywne tzn. wzrasta z każdym miesiącem przechowywania wkładu. Istnieje możliwość negocjowania oprocentowania przy kwocie powyżej 50 000 zł. Umowę można w każdym czasie zerwać bez utraty należnych odsetek. Bezpieczeństwo ulokowanych środków zapewnia Bankowy Fundusz Gwarancyjny.
  • OPROCENTOWANIE LOKATY PLEJADA

    Okres
    oszczędzania
    Oprocentowanie lokaty oparte na stawce WIBID 1M obowiązującej na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego dzień zawarcia (lub odnowienia umowy), pomniejszonego lub powiększonego o stałą
    wartość punktu procentowego
    do 5.000 złpowyżej 5.000 zł
    Po 1 miesiącu 0,56%
    Wibid 1M-0,9 p.p.
    0,66%
    Wibid 1M-0,8 p.p. 
    Po 2 miesiącach 0,66%
    Wibid 1M-0,8 p.p.
    0,76%
    Wibid 1M-0,7 p.p. 
    Po 3 miesiącach 0,71%
    Wibid 1M-0,7 p.p.
    0,86%
    Wibid 1M-0,6 p.p. 
    Po 4 miesiącach 0,86%
    Wibid 1M-0,6 p.p.
    0,96%
    Wibid 1M-0,5 p.p. 
    Po 5 miesiącach 0,96%
    Wibid 1M-0,5 p.p.
    1,06%
    Wibid 1M-0,4 p.p. 
    Po 6 miesiącach 1,06%
    Wibid 1M-0,4 p.p.
    1,16%
    Wibid 1M-0,3 p.p. 
    Po 7 miesiącach 1,16%
    Wibid 1M-0,3 p.p.
    1,26%
    Wibid 1M-0,2 p.p. 
    Po 8 miesiącach 1,26%
    Wibid 1M-0,2 p.p.
    1,36%
    Wibid 1M-0,1 p.p. 
    Po 9 miesiącach 1,36%
    Wibid 1M-0,1 p.p.
    1,46%
    Wibid 1M
    Po 10 miesiącach 1,46%
    Wibid 1M
    1,56%
    Wibid 1M+0,1 p.p.
    Po 11 miesiącach 1,66%
    Wibid 1M+0,2 p.p.
    1,76%
    Wibid 1M+0,3 p.p.
    Po 12 miesiącach 1,76%
    Wibid 1M+0,3 p.p.
    1,86%
    Wibid 1M+0,4 p.p. 
  • LOKATA PROMOCYJNA SGB

    Umowa lokaty promocyjnej SGB zawierana jest na okres 6 miesięcy. Lokata nie odnawia się automatycznie po upływie okresu umownego, na jaki ją otwarto. Do otwarcia rachunku lokaty promocyjnej wymagane jest zdeponowanie środków pieniężnych w wysokości nie niższej niż 500 zł. lub wielokrotność tej kwoty. Każde zdeponowane 500 zł to dwa losy w losowaniu atrakcyjnych nagród. Bezpieczeństwo ulokowanych środków zapewnia Bankowy Fundusz Gwarancyjny.


  • Kredyt gotówkowy

    Kredyt gotówkowy może być udzielony:
    • na własne potrzeby konsumpcyjne lub na konsolidację zobowiązań kredytowych;
    • osobom fizycznym;
    • posiadającym pełną zdolność do czynności prawnych;
    • posiadającym zdolność kredytową.

    Korzyści:

    • minimalna wysokość kredytu wynosi 100,00 zł., a maksymalna 255.550,00 zł;
    • maksymalny okres kredytowania wynosi 5 lat;
    • minimum formalności;
    • szybka decyzja kredytowa;
    • atrakcyjne oprocentowanie według stałej stopy procentowej, odsetki płatne miesięcznie.

    Formy zabezpieczenia kredytu:

    • weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową,
    • pełnomocnictwo do rachunku kredytobiorcy,
    • poręczenie wekslowe,
    • poręczenie cywilne,
    • blokada na rachunku bankowym w Banku,
    • kaucja.

    Informacja oparta na reprezentatywnym przykładzie: całkowita kwota kredytu 5 000,00 zł, okres kredytowania 31 miesięcy, miesięczna rata równa/malejąca kredytu 225,87 zł, roczne oprocentowanie nominalne 9,4 %, kwota odsetek 640,31 zł, prowizja za udzielenie kredytu 4 % całkowitej kwoty kredytu, koszt zabezpieczenia kredytu 0,00 zł. Przy przyjęciu wyżej wymienionych parametrów RRSO wynosi 13,45 %, całkowita kwota do zapłaty, stanowiąca sumę całkowitej kwoty kredytu oraz całkowitego kosztu kredytu wynosi 5 840,31 zł. Ostateczne warunki kredytowania uzależnione są od wyniku oceny wiarygodności i zdolności kredytowej Klienta, daty uruchomienia kredytu oraz terminu regulowania raty kredowej. Powyższa kalkulacja została sporządzona na dzień 01.09.2016 r.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji należy się skontaktować z wybraną placówką Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej.

  • Kredyt na cele mieszkaniowe

    Kredyt gotówkowy na cele mieszkaniowe może być udzielony:

    • osobom fizycznym;
    • posiadającym pełną zdolność do czynności prawnych;
    • posiadającym zdolność kredytową;
    • na cele mieszkaniowe.

    Minimalna wysokość kwoty kredytu wynosi 20.000,00 zł, a maksymalna 255.550,00 zł.

    Minimalny okres kredytowania wynosi 60 miesięcy, a maksymalny 15 lat.

    Formy zabezpieczenia kredytu:

    • weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową,
    • pełnomocnictwo do rachunku kredytobiorcy,
    • poręczenie wekslowe,
    • poręczenie cywilne,
    • blokada na rachunku bankowym w Banku,
    • kaucja.

    Kredyt oprocentowany jest według zmiennej stopy procentowej, stanowiącej sumę stawki bazowej i stałej marży banku. Stawką bazową jest redyskonto weksli NBP.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji należy się skontaktować z wybraną placówką Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej.

    Kredyt gotówkowy na cele mieszkaniowe (dla posiadaczy rachunku ROR lub rachunku bieżącego w BSZW)

    Informacja oparta na reprezentatywnym przykładzie: całkowita kwota kredytu 32 000,00 zł, okres kredytowania 121 miesięcy, miesięczna rata równa/malejąca kredytu 505,85 zł, roczne oprocentowanie nominalne 6,08 %, kwota odsetek 9 949,68 zł, prowizja za udzielenie kredytu 4 % całkowitej kwoty kredytu, koszt zabezpieczenia kredytu 0,00 zł. Przy przyjęciu wyżej wymienionych parametrów RRSO wynosi 7,30 %, całkowita kwota do zapłaty, stanowiąca sumę całkowitej kwoty kredytu oraz całkowitego kosztu kredytu wynosi 43 229,68  zł. Ostateczne warunki kredytowania uzależnione są od wyniku oceny wiarygodności i zdolności kredytowej Klienta, daty uruchomienia kredytu oraz terminu regulowania raty kredowej. Powyższa kalkulacja została sporządzona na dzień 02.05.2017 r.

    Kredyt gotówkowy na cele mieszkaniowe (dla pozostałych klientów):

    Informacja oparta na reprezentatywnym przykładzie: całkowita kwota kredytu 32 000,00 zł, okres kredytowania 121 miesięcy, miesięczna rata równa/malejąca kredytu 536,09 zł, roczne oprocentowanie nominalne 7,23 %, kwota odsetek 11 831,56 zł, prowizja za udzielenie kredytu 4 % całkowitej kwoty kredytu, koszt zabezpieczenia kredytu 0,00 zł. Przy przyjęciu wyżej wymienionych parametrów RRSO wynosi 8,57 %, całkowita kwota do zapłaty, stanowiąca sumę całkowitej kwoty kredytu oraz całkowitego kosztu kredytu wynosi 45 111,56 zł.

  • Kredyt na zakup pojazdów silnikowych

    Kredyt gotówkowy na zakup pojazdów silnikowych może być udzielony z przeznaczeniem na:
    • zakup nowych i używanych – samochodów osobowych;
    • zakup nowych i używanych – samochodów ciężarowych do 3,5 t, przyczep samochodowych motocykli, nowych motorowerów, skuterów i quadów;

    Cechy kredytu:
    • minimalna kwota kredytu to 20.000,00 zł;
    • atrakcyjne oprocentowanie;
    • obniżona prowizja dla klientów posiadających ROR lub rachunek bieżący w BS Ziemi Wieluńskiej;
    • okres kredytowania do 7 lat;
    • możliwość sfinansowania kosztów opłacenia składek z tytułu umów ubezpieczeń komunikacyjnych;

    Kredyt oprocentowany jest według zmiennej stopy procentowej, stanowiącej sumę stawki bazowej i stałej marży banku. Stawką bazową jest redyskonto weksli NBP.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji należy się skontaktować z wybraną placówką Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej.

    Przykład reprezentatywny dla kredytu na zakup pojazdów:

    Kredyt na zakup pojazdu używanego dla klienta posiadającego rachunek ROR lub rachunek bieżący w BS Ziemi Wieluńskiej, na okres do 60 m-cy. Kwota kredytu 20.000,00 zł. Oprocentowanie zmienne 8,50 %, raty kapitałowo-odsetkowe malejące.

    RRSO dla reprezentatywnego przykładu kredytu na dzień 27.04.2017 r. wynosi 10,35 %. Wysokość pierwszej miesięcznej spłaty 506,62 zł (maksymalna). Całkowity koszt kredytu 4.934,79 zł, w tym: prowizja przygotowawcza 600,00 zł, odsetki 4.334,79 zł. Całkowita kwota do zapłaty 24.934,79 zł.

    Ostateczne warunki kredytowania uzależnione są od wyniku oceny wiarygodności i zdolności kredytowej Klienta, daty uruchomienia kredytu oraz terminu regulowania raty kredytowej. 

     

  • Kredyt odnawialny w ROR

    Kredyt odnawialny w ROR jest przeznaczony dla klientów, którzy posiadają w Banku Spółdzielczym Ziemi Wieluńskiej konto osobiste, na które od minimum 3 miesięcy przekazywane są stałe miesięczne wpłaty z tytułu wynagrodzenia (renty, emerytury lub innych stałych dochodów).

    W sytuacji, gdy dochody nie były przekazywane na ROR w Banku, należy dostarczyć historię ROR z innego Banku, sporządzoną za okres nie krótszy niż 3 miesiące i uwzględniającą minimum 3 ostatnie wpływy wynagrodzenia.

    Korzyści:

    • Kredyt może być wykorzystany na dowolny cel, w dowolnym terminie bez konieczności miesięcznych spłat. Każda spłata całości lub części powoduje jego odnowienie o spłaconą część i daje możliwość ponownego wykorzystania środków pieniężnych w okresie ważności umowy kredytowej.
    • Minimalna kwota kredytu wynosi 100,00 zł. Maksymalna wysokość kredytu odnawialnego w ROR wynosi 255.550,00 zł, jednak nie więcej niż 3-krotność dochodów miesięcznych netto wnioskodawcy.
    • Kredyt udzielany jest w formie linii kredytowej, która odmawia się automatycznie po 12 miesiącach, nie trzeba składać wniosków o przedłużenie. Okres kredytowania do 5 lat.
    • Kredyt oprocentowany jest według zmiennej stopy procentowej, stanowiącej sumę stawki bazowej i stałej marży bank. Stawką bazową jest redyskonto weksli NBP. Odsetki naliczane są wyłącznie od wykorzystanej kwoty kredytu.

    Ostateczne warunki kredytowania uzależnione są od wyniku oceny wiarygodności i zdolności kredytowej Klienta.

    Informacja oparta na reprezentatywnym przykładzie: całkowita kwota kredytu 4 000,00 zł, okres kredytowania 60 miesięcy, roczne oprocentowanie nominalne 10,0 %, kwota odsetek 1 997,81 zł*, prowizja za udzielenie kredytu 4 % całkowitej kwoty kredytu, prowizja za odnowienie linii kredytowej na kolejny rok 2 % odnawianej kwoty kredytu, koszt zabezpieczenia kredytu 0,00 zł. Przy przyjęciu wyżej wymienionych parametrów RRSO wynosi 14,14 %*, całkowita kwota do zapłaty, stanowiąca sumę całkowitej kwoty kredytu oraz całkowitego kosztu kredytu wynosi 6 477,81 zł*. Ostateczne warunki kredytowania uzależnione są od wyniku oceny wiarygodności i zdolności kredytowej Klienta, daty wypłaty kredytu oraz terminu regulowania zobowiązania kredytowego. Powyższa kalkulacja została sporządzona na dzień 01.09.2016 r.

    * przy założeniu, że wykorzystanie kredytu nastąpi w całości i przez cały okres trwania umowy kredytowej

    W celu uzyskania szczegółowych informacji należy się skontaktować z wybraną placówką Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej.

  • Kredyt z dotacją na częściową spłatę kapitału z WFOŚiGW

    Kredyt z dotacją na częściową spłatę kapitału z WFOŚiGW

    Kredyty z dotacją z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi z przeznaczeniem na częściową spłatę kapitału udzielane są osobom fizycznym na finansowanie przedsięwzięć z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej określonych w Programach priorytetowych.

    Szczegółowe informacje dotyczące warunków kredytowania można uzyskać w placówkach Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej oraz na stornie internetowej WFOŚiGW w Łodzi http://www.wfosigw.lodz.pl/osoby_fizyczne.php.

  • Kredyt mieszkaniowy zabezpieczony hipotecznie

    Kredyt mieszkaniowy może być przeznaczony m.in. na:

    • kupno działki budowlanej;
    • budowę, rozbudowę, wykończenie domu lub mieszkania;
    • nabycie spółdzielczego prawa do mieszkania lub domu w spółdzielni mieszkaniowej;
    • kupno domu lub mieszkania na rynku pierwotnym lub wtórnym;
    • remont domu lub mieszkania;
    • kupno działki budowlanej lub rekreacyjnej z domkiem letniskowym;
    • kupno lub budowa garażu;
    • zamianę domu lub mieszkania;
    • spłatę kredytu mieszkaniowego, zaciągniętego w innym banku;

    Minimalna kwota kredytu mieszkaniowego wynosi 20.000,00 zł, a maksymalna 70-krotność dochodu netto, jednak nie więcej niż 400.000,00 zł. Maksymalna kwota jest uzależniona od: zdolności kredytowej kredytobiorcy, wartości nieruchomości będącej przedmiotem kredytowania lub stanowiącej zabezpieczenie spłaty kredytu, wskaźnika LtV zaakceptowanego przez Bank.

    Wymagany minimalny wkład własny wynosi 20% nakładów inwestycyjnych.

    Kredyt mieszkaniowy udzielany jest w miesiącach na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lata) oraz nie dłuższy niż 360 miesięcy (30 lat), wliczając w to okres karencji. Karencja może by stosowana przez okres nie dłuższy niż 24 miesiące. Istnieje możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.

    Zabezpieczeniem spłaty kredytu są:

    • hipoteka na nieruchomości;
    • przelew wierzytelności na rzecz Banku z ubezpieczenia nieruchomości, stanowiącej przedmiot zabezpieczenia, od ognia i innych zdarzeń losowych,
    • weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.

    Kredyt oprocentowany jest według zmiennej stopy procentowej, stanowiącej sumę stawki bazowej i stałej marży bank. Stawką bazową jest redyskonto weksli NBP.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji należy się skontaktować z wybraną placówką Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej.

  • Kredyt konsumpcyjny zabezpieczony hipotecznie

    Kredyt konsumpcyjny zabezpieczony hipoteką udziela się:
    • klientom indywidualnym na cele nie związane z prowadzoną działalnością gospodarczą, zawodową lub rolniczą;
    • na dowolny cel konsumpcyjny.

    Wymagany minimalny wkład własny wynosi 20% nakładów inwestycyjnych.

    Kwota kredytu przeznaczona na dowolny cel wypłacana jest kredytobiorcy:

    • bez konieczności udokumentowania przeznaczenia środków;
    • na podstawie pisemnej dyspozycji, w wybranym terminie i na wskazany przez kredytobiorcę rachunek;
    • np.: na pokrycie kosztów związanych z zaciągnięciem kredytu lub na inne nie związane z transakcją cele, w tym wyposażenie domu/ mieszkania, spłatę posiadanych zobowiązań kredytowych itp.

    Kredyt konsumpcyjny zabezpieczony hipotecznie udzielany jest na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lata) oraz nie dłuższy niż 180 miesięcy (15 lat). Minimalna kwota kredytu wynosi 20.000,00 zł, natomiast maksymalna 80.000,00 zł. Maksymalna kwota jest uzależniona od: zdolności kredytowej kredytobiorcy, wartości nieruchomości będącej przedmiotem kredytowania lub stanowiącej zabezpieczenie spłaty kredytu, wskaźnika LtV zaakceptowanego przez Bank.

    Zabezpieczenie kredytu konsumpcyjnego zabezpieczonego hipotecznie stanowi hipoteka na nieruchomości lub na prawie użytkowania wieczystego nieruchomości lub na własnościowym spółdzielczym prawie do lokalu mieszkalnego lub na prawie do domu jednorodzinnego w spółdzielni mieszkaniowej pod warunkiem, że hipoteka ustanowiona jest na nieruchomości mieszkalnej wraz z cesją praw z polisy ubezpieczenia nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych.

    Kredyt oprocentowany jest według zmiennej stopy procentowej, stanowiącej sumę stawki bazowej i stałej marży bank. Stawką bazową jest redyskonto weksli NBP.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji należy się skontaktować z wybraną placówką Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej.

  • Kredyt konsolidacyjny

    Kredyt konsolidacyjny przeznaczony może być na:
    • spłatę kredytu mieszkaniowego udzielonego na cele mieszkaniowe i jednocześnie na spłatę limitów kredytowych, pożyczek hipotecznych, kredytów ratalnych, gotówkowych, samochodowych, innych kredytów konsumpcyjnych;
    • zastrzega się, iż ponad 50% kwoty kredytu konsolidacyjnego przeznaczone jest na spłatę kredytu udzielonego na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych;
    • część środków kredytu konsolidacyjnego może być przeznaczona na dowolny cel;

    Korzyści dla Klienta:

    • atrakcyjne oprocentowanie,
    • możliwość obniżenia obciążeń miesięcznych z tytułu posiadanych zobowiązań,
    • możliwość spłaty kredytu przed terminem bez dodatkowych kosztów.

    Kredyt oprocentowany jest według zmiennej stopy procentowej, stanowiącej sumę stawki bazowej i stałej marży banku. Stawką bazową jest redyskonto weksli NBP.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji należy się skontaktować z wybraną placówką Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej.


ips

bfg small

Depozyty zgromadzone w Banku Spółdzielczym Ziemii Wieluńskiej objęte są gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego

Nasi partnerzy

  • cp
  • ps
  • arimr
  • bik
  • kir
  • blue media
  • SGB BankSA
  • Novum1
  • inkom
  • biala
  • czarno
  • patnow
  • skomlin